להקדים תרופה "למכה" בניהול מוניטין
אם אתם בעלי חברה או בעל מותג או אדם פרטי בעל פרופיל "הסתבכות " כדאי לכם לשקול להקדים תרופה למכה בניהול מוניטין ברשת.
חלק עיקרי בקידום אתרים חיובי הוא מרכיב הוותק, אם תהיו בעלי נכסים "נדל"ן" רבים ברשת בעת "צרה" אתם תהיו בנקודת פתיחה בהרבה יותר טובה ( ובעלות יותר זולה ) מאשר להתחיל מאפס.
מה אתם יכולים לעשות?
עמוד פייסבוק ( מוניטין לעסקים ) \ פרופיל פרטי (למוניטין פרטי) – פייסבוק הוא מתחם באינטרנט בעלי סמכותיות רבה ותמיד מופיע בתוצאות הראשונות בגוגל, ככל ש"תביעת האצבע" שלכם תהיה יותר גדולה כך תתפסו לראש רשימת החיפושים בגוגל ותדחיקו את התוצאות השליליות למטה.
- ודאו שהשם \ מותג מופיע נכון בשפה המקומית ואיך שאתם מוצגים לציבור, במקרה שמדובר בפרופיל אישי ודאו שהוא ציבורי וניתן לסריקה על ידי גוגל.
דף עסקי בגוגל ( גוגל פלוס) – אם לא נרשמתם עד כה הגיע הזמן להירשם לדף המידע העסקי של גוגל ( לחץ להרשמה ), גוגל "שואבת" מידע ל"גרף הידע" (הריבוע מצד שמאל בעברית והימני בשפה האנגלית) , המידע המופיע כולל פרטים רבים: שם החברה, לוגו, תמונות שתבחרו להציג, כתובת, אתר, דירוג ועוד… הרישום החינמי נותן יתרון רב ונידרש וותק כדי להציגו ( ההרשמה היא תוך 20 ימים דרך שליחת גלוית אימות לכתובת + זמן לימוד של גוגל על העסק ).
פרופילים באתרים מקצועיים – פיתחו כמה שיותר דפי מידע ברשת כגון: רישום באינדקסים מקצועיים, פרסום מידע מקצועי באתרים שעובדים אתכם בשיתופי פעולה.
סרטונים \ ערוץ יוטוב – סרטונים שמפורסמים ברשת מקבלים עדיפות בהצגת התוצאות בגוגל, השקיעו לפחות בסרטון תדמית אחד טוב ועוד כמה סרטוני מידע.
- חשוב ביותר להוסיף כותרת מתאימה עם שם המותג ותיאור מפורט עם מלל בכל סרטון שעולה לרשת, רצוי גם להוסיף קישור בתיאור לאתר האינטרנט שלכם.
לתחזק פרופילים ברשתות חברתיות – פרופילים בטוויטר, Pinterest, אינסטגרם, לינקדאין וכו.. ככול שהפרופילים היו יותר עם מידע כך תהיו בראש תוצאות החיפוש בגוגל.
פרסמו כתבות תדמית ( יח"צ ) – נצלו קשרים \ או רכשו כתבות תדמית ופרסמו אותכם באתרי תוכן גדולים , הכתבות יכולות להכיל "סיפורי הצלחה " , מידע מקצועי, טיפים ועוד..
- זכרו להוסיף קישור להכתבה לאתר האינטרנט שלכם
אתר אינטרנט – הקפידו לתחזק אתר אינטרנט עדכני, מעוצב, עם פרטי יצירת קשר מעודכנים, קשרו אליו באמצעות קישורים את כל הפרופילים העסקים והאישיים.
הקפידו בלשונית "אודותינו" להביא את המידע הרב ביותר, עם התדמית הנכונה שאתם רוצים ל"שדר".
התנהלו בשיקול דעת, לפני פרסום כתבה שלילית בררו את זכויותיכם מבחינה משפטית ( הוספת תגובה מטעמכם \ מכתב מעורך הדין ) ונסו לפעול מול בעל האתר המפרסם ישירות לצמצום נזקים.
התנהלות נכונה תחסוך לכם המון כאבי ראש וכספים, אם בכל זאת לא הצלחתם אנחנו כאן לרשותכם…