שלושה טיפים לטיפול בביקורת שלילית
כל העסקים צריכים לעקוב אחר מוניטין באינטרנט, חוויית לקוח "שלילית" ברשת עשויה להשפיע על המוניטין שלך, ובשורה התחתונה פגיעה במותג ובעסק שלך.
המצב הכי גרוע אם אתה לא מודע לביקורת השלילית לכן חשוב לעקוב בזמן אמת אחרי המוניטין קראו כתבה בנושא שימוש בגוגל התראות לניטור מוניטין בזמן אמת
1. אל תגיבו מיד לביקורת שלילית, התגובה אינסטינקטיבית כאשר אתה מתמודד עם משבר ביחסי ציבור פוטנציאלי היא להגיב מיד.
רצוי לפעמים כאשר לא כל המידע פרוש לפניך להגיב בנוסח הבא "אנו בודקים את המקרה, תוך זמן קצר נוכל לתת תשובה מוסמכת ורצינית", בקשו טלפון של המגיב השלילי כדי לברר את הפרטים.
אסוף מידע נוסף ומפורט לפני שתתחיל להגיב ( עדיף גם מתועד בצילומים או בעדויות ממקור ראשון ).כדאי לעשות את זה במהירות, חשוב ביותר לא להגיב ישר ולהגיב "בהתקפה" דבר שיכול לגרור זעם וביקורות נוספות.
2. הודו בטעויות ותתחייבו לתקן, במקרים רבים, אנשים אוהבים לתת הזדמנות שנייה.
למעשה אתה יכול "לקנות" את המוניטין שלך בחזרה, אם הביקורת היא נכונה גם אם היא לא נכונה ב 100% חשוב להיות כנה ולהודות בטעות, אך חשוב לא להיכנס לפרטים. להתנצל, ולתאר את הצעדים כדי לתקן ולוודא שהדברים לא יחזרו על עצמם, להתדיין ולהכחיש את הבעיה לא יעזור – זה רק יחמיר את המצב.
במקרה של ביקרות לא נכונה הוא "שהושתלה" על ידי מתחרים, חשוב לצלם את הביקורת, הצג את העובדות האמתיות ופנה למפרסם ובקש ממנו למחוק את הביקורת, במקביל יש לפנות לבעל האתר \ הדף שבו פורסמה הביקורת ולידע אותו שככל הנראה נפלת לביקורת זדונית לא נכונה.
אל תהסס לפנות באמצעים משפטיים כולל מכתב מעורך דין, מניסיון פניה מסודרת לבעל האתר \ הדף גורמת להסרת הביקורת השלילית הלא נכונה.
3. שמור על רצף בבניית "מערכות יחסים" עם הקהל שלך
חשוב לשמור על רצף בבניית מערכות יחסים עם הקהל שלך, צור מותג שאנשים אוהבים, תן למעריצים שלך לעשות את "הלחימה" בשבילך, בקש מחברים להגיב לביקורת השלילית בביקורת חיובית . לקוחות מרוצים כאשר אתה מנהל את המדיה החברתית שלך נכון, יעשו המון כדי להגן עליך ועל "המותג".
כמה מילים עלינו
IPROFILE מורכבת מעובדים נחושים המייצרים ללקוחותיהם מותג חזק ועוצמתי ומוניטין מנצח על ידי יצירת תדמית נכונה ברשת המשלבת פרסום ושיווק מדויק בשילוב "עבודת שטח" נרחבת ברחבי המדיות השונות.