ניהול מוניטין והאתר שלך
אבן היסוד בניהול מוניטין ברשת הוא אתר האינטרנט שלכם, בדרך כלל האתר יופיע ראשון בתוצאות בחיפוש שמכם \ או המותג שברשותכם ( אם לא שיקלו לשכור את שירותיו של מקדם אתרים ) האתר הוא ערוץ המידע הראשי של הלקוח עלכם או המותג שלכם.
האתר הוא 100% הוא נכס שבשליטה שלכם, באתר אתם יכולים להציג מה שתרצו, זהו הנכס הכי חשוב שברשותכם לכן חשוב לבחור את בעלי המקצוע המתאימים ביותר להקמת האתר שלכם.
כללים בסיסיים בבניית אתרים: אתר שנראה טוב לא בהכרח מוכר יותר, יש להתמקד במספר נושאים מצומצם וממוקדים אין טעם לפרסם עשרות שירותים גם מבחינה תדמיתית וגם שיקול בקידום אתרים, יש לקבוע אבני יסוד ולוחות זמנים לביצוע כל שלב ושלב, אתר טוב הוא אתר שנבנה בשלבים בעשרות או מאות שעות עבודה, יש לעדכן את האתר בתדירות, פרטי יצירת הקשר חייבים להיות בולטים.
אל תחסכו בקידום אתרים – אתר יפה ומושקע שלא מכניס לקוחות לא שווה מאומה.
ישנם שיקולים רבים בדרך שאתם בוחרים להציג את האתר ולעיצוב המוניטין שלכם ברשת, אלו הם השיקולים הבסיסים ( ישנם עוד המון ).
עיצוב האתר :
איך אתם בוחרים להציג את האתר.
מה התדמית שאתם רוצים לשדר.
האם אתם רוצים תדמית יוקרתית או עממי יותר.
איך האתר יראה במחשב ואיך הוא יראה במכשירים הניידים.
מהם צבעי האתר, מה מטרת האתר, איך אתם רוצים שיצרו אתכם קשר, באיזה שפות.
ישנם עוד עשרות פרמטרים שצריכים להוות שיקול בבניית האתרים וקשורים לתחום UX – תכנון האסטרטגי של כל ההיבטים של המוצר, UI – חיבור פיזי נוח בין המשתמש למוצר .
תכני האתר – שיקולים עיקריים בבחירת תכני
תכנים שיווקים
מה המלל הנכון כדי לתדמית חיובית במינימום וייתר את המשך חיפוש מידע עליכם ברשת?
שימוש נכון במיקרו-קופי (microcopy) – המספקים לגולשים הוראות והכוונה נוחים ומקלים עלינו בנקודות בהם אנו נדרשים לקבל החלטה ו\ או לבצע פעולה באתר ( השארת פרטים, התחברות לאתר, התקשרות, רכישה וכו…)
המלל החשוב ביותר באתר הוא "אודותינו" – דף המידע העיקרי המציג את המותג, הדף השני הנקרא ביותר באתר ( לאחר דף הבית), יש להקפיד על כתיבה היררכית נכונה במקרה של מותג וכתיבה אינפורמטיבית מפורטת על החברה והישגיה.
תכני קידום
תקני האתר אם האלו שיקבעו איך מנועי יציגו את המותג שלכם ברשת, ישנם אין ספור שיקולים בבחירת התכנים גלויים ונסתרים, בשלב זה חובה להיות ליווי של מקדם אתרים מקצועי שייעץ לכם היכן לתת דגש.
מהם השיקולים בהוספת תכנים באתר:
האם כדאי להוסיף בלוג מידע \ מאמרים מקצועיים , מחקר מילות מפתח, קישורים לרשתות חברתיות ומקצועיות, קישורים נכנסים לכתבות מקבילות בתכני האתר.
אורך המלל הרצוי בכל כתבה ומחקר מתחרים בשיקול בבחירת תכנים מתאימים לאתר ועוד…
הצגת האתר במנועי החיפוש:
יש להקפיד על כותרת נכונה לאתר – ממצה וממוקדת, המתאימה למונח המרכזי המתארת את המותג שלכם.
כותרת משנית – עד 20 מילים המציגה בתמצית את שירותי האתר, יש להתייעץ במקדם אתרים לבחינת המונחים שיש להוסיף בתיאור.