התמדה ועקביות בניהול מוניטין
כמו כל דבר בחיים, הדרך היעילה ביותר להשגת תוצרות חיובית בחיים זו התמדה, כך גם בניהול מוניטין ברשת.
השאלות הנפוצות שכל בעל מותג ששוכר את שירותנו שואל
תוך כמה זמן התוצאות השליליות ידחקו?
תוך כמה זמן נראה תוצאות? מתי מנוע החיפוש יציג את תוצאות החיפוש שאנחנו בוחרים?
למען האמת אין כמעט שום תוצאה פחות ממספר חודשים של עבודה, למנועי החיפוש ברשת יש סדר עדיפות ולוח זמנים שונה משל הלקוח.
אומנם אנו יכולים לשלוט על נכסי רשת שברשותכם ( אתרי אינטרנט, רשתות חברתיות וכו….) ובמקרים מסוימים אפשר למחוק תוצאות שליליות באתרי מידע שבעליה אתרים משתפים פעולה בזמן ביצוע קצר יחסית, אבל להגיע לתוצאות האפקטיביות ביותר זה תהליך שנבנה במשך חודשים ו"מותגי על" בונים את השם שלהם במשך שנים.
תקרית קטנה לא רצויה יכולה "למחוק" השקעה של שנים, לכן חשוב לנטר מוניטין בזמן אמת עסק שמכין את עצמו במשך תקופה ומקדים מתרופה "למכה" בניהול מוניטין "זמן התיקון" מתקצר באופן משמעותי.
אז למה זה לוקח זמן?
בתחום הפרסום קיימת תקופת זמן חדירת מותג ( הזמן שדרוש ללקוח לשייך את השירות למותג שלך), מדובר בתקופה של מינימום של כמה חודשים ( בנוסף לפיזור נכון של תקציב הפרסום לאורך זמן ואמצעי הפרסום).
בניית אתר תדמיתי יעיל דורש מספר חודשים של הכנסת תכנים \ בלוג \ עיצוב תדמיתי ושיפורים תוך כדי "תנועה".
קידום אתרים – תהליך ארוך שהמינימום להשגת תוצאות טובת בתחום עם תחרות הוא לפחות חצי שנה ולעיתים מעלה לשנה.
רשתות חברתיות – יצירת תדמית חיובית וצבירת "עוקבים".
הפצת כתבות יחסי ציבור \ קידום ופרסומם ברשת.
מחיקת אזכורים שליליים.
תחרות קשה הופכת את התהליך לקשה יותר תוך יצירת בידול מול המתחרים.
וישנם עוד פרמטרים רבים.