השימוש ב Remarketing להחדרת המותג
בקצרה: רימרקטינג ( Remarketing ) היא דרך של פרסום ברשת שמסוגלת להשאיר את המותג שלך במודעות של הלקוחות שלך אחרי שאלו כבר עזבו את האתר שלך.
למעשה מי שנכנס לאתר "מסומן" על ידי מערכות הפרסום ובכל פעם שהוא יגלוש באתרים שמאפשרים פרסומות של גוגל \ פייסבוק הוא יראה את הפרסומת שלך.
למה שתרצו להחזיר משתמשים שנטשו את האתר שלכם ואיך זה עוזר למיתוג ?
חשוב שנבין מה עומד מאחורי הרעיון להשתמש בשיטה, פעמים רבות הלקוח הפוטנציאלי \ או מתי שמתעניין לדעת מי אתם שמגיע לאתר שלך, אינו בשל לבצע את הפעולה שאנו, בעלי האתר, מעוניינים שיבצע או העברת המסר שאנחנו רוצים להעביר ללקוח.
לדוגמה: אנו מעוניינים שהלקוח ישאיר פרטים / ירכוש/ יתקשר וכדומה אך בלמעלה מ – 70% מהפעמים, הפעולה לא מתבצעת בפעם הראשונה שהלקוח מבקר באתר.
דרך השיטה אנו למעשה "לוכדים" את הלקוח, לקוח שנכנס לאתר שלנו הוא למעשה "נכס" שאנו בוחרים לחדיר לו את המסר שוב ושוב.
נוכל גם לפרסם לפי העמודים שאליהם הגיע הגולש: לדוגמה לקוח שהגיע לדף מידע על מכירת בית בשרון יקבל פרסומות רק על בתים בשרון, מי שהגיע לדף למכירת בתים בירושלים יקבל פרסומות רק על מכירת בתים בירושלים וכדומה.
דוגמאות לאמצעי רימרקטינג אפשריים
• רימרקטינג באמצעות רשת המדיה של גוגל: נוכל לשווק מחדש לגולשים באמצעות באנרים המותאמים לרשת המדיה \ או מלל שאותו נבחר.
• רימרקטינג באמצעות פייסבוק: נוכל לשווק מחדש לגולשים שביקרו באזורים נבחרים באתר באמצעות פרסומות בפייסבוק מותאמת.
לסיכום: רימרקטינג ( Remarketing ) הוא כלי מיתוג וחדירה חזק למי שמתעניין במותג שלכם ומשמש כלי שרודף אחרי "הלקוח" ולמעשה גורם ללקוח "לא לשכוח אותך", מדובר בכלי המרה חזק במיוחד ואפקטיבי מבחינת ביצועים ויצירת מוניטין לעסקים .